Mina Sidvisningar

onsdag 14 november 2012

Tv-bänk av sj pall

Jag har länge letat efter en ny tv-bänk, har haft en vit "Lack" från Ikea som jag tröttnat mer och mer på för varje dag som gått. 
 Det är en svår möbel tycker jag och dessutom är tv,n och elektronikprylar inte heller så speciellt vackra.

Jag har sett i många inrednings tidning att de använder sj-pallar till bord och likande, då slog mig tanken att man kanske även kan göra en tv-bänk av de. Så här blev den. . . 


 Den ser gammal och hemmagjord ut, precis den känslan ja tycker om.

Sockerlådan har fått nytt innehåll. . . . Fina tidningar och ljus, vilket gillas starkt, speciellt denna årstiden.

För att dölja de fula tv-dosorna fick ja en ide från en annan blogg, lägga dem i en "bok". Snabbt gjort, jag hade en som ändå bara låg bland en bunt riktiga böcker på linneskåpet. Här gör den ju mer nytta, tack för tipset Therese :)



3 kommentarer:

  1. vart har du köpt den boken?
    Jag har letat överallt efter en bok och såg denna och blev helt kär!!

    SvaraRadera
  2. Kul att få ge tips =)

    Det blev kanon bra med pallarna!

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Riktgt fint med pallarna!

    SvaraRadera