Mina Sidvisningar

lördag 25 februari 2012

Vita:)

Jag började denna fina lördag med en fika på Holgers tillsammans med fyra av lussetjejerna. Vi ses alldeles för sällan. Att det ska vara så svårt att få ihop det så att alla kan, men var och en har ju sitt. Det är ofta jobb, skola och långa avstånd som sätter stopp. Men så är det ju även när det gäller släkt och vänner. Synd, men kul när man äntligen träffar varandra :) 

Ända sen förra sommaren har jag tänkt att köpa mig ett par vita Converse, de passar ju till ALLT. Har ett par svarta som är jätte slitna, trasiga i tyget och de har nästan blivit lite grönaktiga i färgen, inte alls fint. Så idag köpte jag äntligen mig ett par vita :)
 

Här ser ni mina svarta . . . . . . tråkiga !


Nu ska jag göra mig ordning för att träffa hela tjocka släkten. Min morbror Patrik och hans familj köper inga julklappar utan vi får en lapp med ett datum, en tid och en plats. Så idag ska vi träffas på Tegnerhallen 15.00, får se vad de har hittat på. Kan ju vara bowling ? 

Detta är ju en jätte bra julklapp, alla träffas, som det inte blir så ofta annars. Ha en härlig Lördag :)

2 kommentarer:

  1. Fina vita skor!.. Du får använda blåa plast-tossor på, när du går ute då, så dom inte blir lortiga..
    Ha en trevlig lördag med släkta! /Ulla

    SvaraRadera
  2. Ha en kul kväll!
    Snygga vita! Jag måste köpa nya i år...mina har varit med länge nu. Håliga o inte så jätte vita längre ;) Men det är ju svårt med färg. Köpte ett par blå ifjol...tänk om en kunde få ha ett par i varje färg...lycka! =)

    SvaraRadera