Mina Sidvisningar

fredag 17 februari 2012

Härliga Fredag

Skönt med fredag och humöret blir ännu bättre när det är så fint väder. Tog mig en långpromenad efter lunchen. Solen skiner, fåglarna kvittrar, det droppar från taken och blåser inte. Nu vill jag verkligen ha vår på riktigt  !!


Jag har även pysslat lite idag.... 
Slipade lite på två ljusstakar jag målade igår, så nu står de i vardagsrummet och är fina.


Nu väntar ja in mamma som slutar jobbet snart, då står solning på schemat. Lagom tills ja kommer tillbaka slutar Simon och då ska han klippas sen ska jag göra mig ordning för en kväll med tjejerna. Vin, ost, kex, vindruvor, nötter, chips och massa annat gott. 

Ha en fortsatt skön fredag du också, för det ska jag ha :)

2 kommentarer:

  1. Som du målat i bästa verkstan! :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som pysslar så :))
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera