Mina Sidvisningar

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Ja idag är datumet 14/2, alltså alla hjärtans dag. Inte något ja firar speciellt mycket, men att bli uppvaktat med lite blommor är ju aldrig fel. ;)

Kolla vilken otroligt fin bukett min älskling kom hem med vid lunch. Och rosa som passa så fint här, vad han kan Simon.

Jag fick även en bukett med rosor av mamma, 
ljusrosa, jättefina.


Mamma hade även med mina Bukowski-nallar. Jag älskar dem, passar precis till den inredningsstilen jag gillar.


 Kaninparet Ernst och Evelina, mina favoriter.



 Blev en tur på stan också, köpte mig detta linnet, 
blir fint till våren. Passar ju faktiskt även 
det in till inredningen här ;)

Hoppas alla haft en fin dag.

//Malin Louise Jansson 

1 kommentar:

  1. Jag märker att du är förtjust men måste ändå fråga:
    Säljer du Evelina?
    Vår dotter har tyvärr tappat bort sin utomhus och är helt förstörd. Det var hennes viktigaste gosedjur sedan lång tid tillbaka som hon använder för att bearbeta allt möjligt som är jobbigt för henne.
    Har dammsugit nätet och hittar inget annat än detta på din blogg.

    SvaraRadera