Mina Sidvisningar

måndag 2 januari 2012

Nya stolsdynor

Idag var jag på textilkompaniet och fyndade. De ska byta lokal så det sålde ut kvarvarande saker med 60 %. Toppenbra. 

Jag köpte mig nya stolsdynor till de nya köksmöblerna. Dock är det bara stolarna jag har än så länge, de köpte jag på Erikshjälpen för ungefär ett år sedan. Så de står i fyra olika hörn här i huset. Nu ska jag försöka få tag på ett passande bord bara. Är det någon som har ett för mycket så hör gärna av er ! :)

Så här ser dynorna ut, betalade 140 kronor för 4 stycken.
Alldeles lagom tycker jag, visst va de fina? :)

3 kommentarer:

  1. Ja eller hur! :)Fats jag får nog leta efter en svart som du kan sitta på när du har lunch. Annars blir ju en av dessa svarta, de vill ja inte ! ;)

    SvaraRadera
  2. Fina dynor :)) en ide är att kolla efter ett bord på interstil där har dom bra priser ;))

    SvaraRadera