Mina Sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Mitt vår-projekt !

 Mormor och minsta kusinen Meja kom och hälsade på en sväng förut. Meja lekte lite med Zimba sen bestämde vi oss för att ta en tur till Cafe Astrid. Supergott och mysigt! När vi sedan lämnat av Meja hemma hos sig så åkte vi till garnaffären här i stan. Glad i garn tror jag den heter. Vilken fin affär, massa garner i fina färger, sånt gillar jag. Där skulle jag kunna tänka mig att jobba! 

Ja har ju stickat raggsockor, tre par närmare bestämt. Och det har gått riktigt bra, så nu tyckte mormor att jag skulle pröva något annat. Det ville jag göra också förstås.

Det blir den här tröjan i ett naturvitt, ganska tunt och skönt garn.
Ska göra den lite längre och utan fickan tror jag. 
Fortsättning följer... ;)

2 kommentarer:

  1. Det blir spännande o följa här på din blogg.... kommer säkert att gå bra!

    SvaraRadera
  2. Snygg! detta fixar du!! :)

    SvaraRadera