Mina Sidvisningar

tisdag 1 februari 2011

Min Hörna

Jag har länge planerat att göra mig en egen liten hörna hemma hos Simon, idag blev den äntligen klar. Jättenöjd! Spegeln köpte jag i lördagas på loppisen på medis. Bordet är från Simons farmor och stolen är köpt på Erikshjälpen.


Zimba var självklart med. Ljus är spännande tycker han!

Imorse målade jag även det sista på hyllan där hårspray och likande ska stå. I eftermiddag hade färgen torkat och Simon satte upp den åt mig. Tack för det!

Under hyllan ska det stå en gammal vit byrå som än så länge sitter fastspikad i en bänkskiva inne på en garderob. Får se om vi får ut den utan att den går i sönder allt för mycket.

Jag slipade kanterna efter målning så den ser så där gammal och sliten ut ni vet, hur fint är inte det ? Jättefint i mina ögon i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Jättefint malin! O jag håller verkligen med dig om att det är underbart fint med slitna ytor :-)

    SvaraRadera
  2. Vart har du fått tag på Stringhyllan??? Och den spegeln missa jag i lördags...attans ;)
    Allt ser iaf jättefint ut!

    SvaraRadera
  3. Det hängde två sånna hyllor på en garderob när simon köpte huset :) Ja spegeln tyckte jag mycket om !! :D

    SvaraRadera