Mina Sidvisningar

onsdag 23 februari 2011

Bokrea och Erikshjälpen

 Idag startade landets bokrea. Jag tycker inte om att läsa skönlitteratur... men receptböcker, inredningsböcker och liknande tycker jag jätte mycket om. Det finns så himla många fina böcker. Dessa två köpte jag idag, en världsatlas och en inredningsbok Inred och dekorera, ljust och lantligt.
 Blev även en tur till Erikshjälpen. Där blev det en duk, muffinsform och en liten skål. 


Zimba gillade duken bäst. Perfekt dyna till mig, sa han.

3 kommentarer:

  1. Liiiillla Ziiiimbaaaa!! Sötnozen!
    -Mer foton på mej, sa han te mej en gång!

    SvaraRadera
  2. Ja du hittar nåt jämt..... utsidan på boken tycker jag ser ut som din hörna.

    SvaraRadera
  3. Han får ju vara med i nästan varje inlägg Ulla ;)

    Jag eller hur mormor, jag tyckte oxå det! :)

    SvaraRadera