Mina Sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

Badkort & två nya

Idag köpte jag och Simon ett halvårskort på badhuset, vi ska börja simma. Det är ju jätte skönt och bra träning. Eftersom jag älskar att basta så är det en perfekt kombination, man åker inte bara iväg för att träna utan även för att njuta en stund i bastun.
I 

 Igår var det onsdag vilket innebar att erikshjälpen öppnade dörrarna. En virkad vit duk för 8 kr blev det.
 Jag och mamma var en tur till Sport-ringen idag. Där blev det denna mössan. Jag tyckte den var jätte söt! :)

2 kommentarer:

  1. Virkade dukar är ett måste på Erikshjälpen ;)

    SvaraRadera
  2. Söt duk! Ja det är fint med virkade dukar. Du som är så pysslig kan väl börja virka. Jag har några fina som din mamma har virkat. Jag fick dom av henne. Hon skulle skänka dom till Erikshjälpen!!

    SvaraRadera