Mina Sidvisningar

fredag 17 december 2010

Rocky road, julgranspynt och en dörrkrans

        Igår gjorde vi de årliga Rocky Roaden. Dumle, salta jordnötter, mini-marshmallows och mörk choklad.. Kan det bli bättre? Knappast!


Om några dagar ska jag och Simon klä vår första julgran. Därför har jag gjort lite julgranspynt. Hjärtan gjorda av vita träkulor och en ståltråd. Istappar med hjälp av blanka och frostade pärlor i tre olika storlekar och en ganska tunn ståltråd.

 

Idag när jag kom hem efter det sista luciaframträdandet funderade jag på vad jag skulle göra med min krans, kändes tråkigt att slänga den. Jag hängde den på ytterdörren.



1 kommentar:

  1. Gud va duktig du är Malin!!:D jättefina grejer, förstår inte hur du gör. imponerad Sanna - check! och mysiga bilder från lucia också:) God jul om vi inte ses!:D

    SvaraRadera