Mina Sidvisningar

torsdag 30 december 2010

Näst sista dagen på året

För ett par veckor sedan tog jag och Simon en tur till Åmål och Jysk. Vi köpte en vit skänk, mycket fin. De tre änglarna har varit med sedan jag var liten. Det vackra tomteparet köpte jag på Saker och ting. Visst är de söta? Men finast av allt är ju fotot på Zimba! Vår lilla ögonsten :)



 


 På tal om Zimba. Idag åkte jag och mamma iväg till veterinären för att boka en tid för att kastrera lilla Zimbisen. De hade en tid direkt så vi åkte till Kungsgatan och hämtade honom på en gång. Vi passade även på att id-märka och vaccinera honom. Lillskrutten! Vi bäddade ner honom i en hög med filtar när vi kom hem, men ganska snart ville han upp och gå. Dock var det inte så lätt för honom.. han tog två steg sen trillade han omkull. De är inte lätt att bli sövd, säger han.

2 kommentarer:

  1. Va fint det blev med tomtarna! Vilket slut Zimba fick på året då..... men han rättar sig nog till!!

    SvaraRadera
  2. Tack för alla dina fina "pysselrepotage" under 2010 önskar dig och Simon o Zimba ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram Lena O

    SvaraRadera