Mina Sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

Höst

 Du finns i våra tankar hela tiden <3>

Det har varit dålig uppdatering senaste tiden. Vi är mycket ute i Tveta och grejar med allt som har med gården att göra, pysslar, ute på promenader med Figo och tar hand om varandra.
  
Vi har även varit i Simon´s sommarstuga och gjort klart sista väggen på nybygget som Svenne gjort själv från grunden. Det blir två sovrum med altan och ett stort garage.

 Herr och fru Sjöman jobbar på. . . .



Jag har även lärt Malin att virka mormors-rutor, kul tyckte hon! Och kul tyckte ja att hon tyckte det ;) 
Hon ville även lära sig sticka, så vi åkte ner till den mysiga affären Glad i garn och köpte garn och stickor nr.12 och kolla vilken fin halsduk det blev.
Dessa gjorde vi klart på bara ett par kvällar, så vi fick åka iväg igen och köpa mer garn. Malin håller nu på att sticka en mössa till Henrik och jag har börjat på raggsockor som jag ska göra några varv på nu. . .

2 kommentarer:

  1. Vad fin halsduken blev! Måste erkänna att min inte är klar än, illa! Ni är helt klart flitigare än vad jag är! Kram

    SvaraRadera
  2. duktig du är Malin! Jättefin halsduk :)

    SvaraRadera