Mina Sidvisningar

lördag 23 juli 2011

loppistur

I morse bjöd jag mina två vänner Emma och Susanna på frukost med mitt hembakta bröd och massa annat gott. Blev tyvärr inga kort tagna.

Direkt efter frukosten åkte jag mamma och mormor iväg på en loppistur. Erikshjälpen och två stycken på Näset. Den ena var verkligen inget å ha, men på den andra fanns det lite mer..

Jag köpte en gammal tvättbräda. Vet inte alls vad jag ska göra med den..men antagligen blir den vit och får en plats där den passar in perfekt.

Från Erikshjälpen blev det ett lagom stort fat med en liten kant på, ett brödfat.




Och en till liten tallrik.. och två på loppisen på Näset. Nu har jag snart 6 olika, perfekt till min samling med 6 udda kaffekoppar.

2 kommentarer:

  1. Jag har också köpt en sådan tvättbräda, men har inte kommit på vart jag ska ha den ännu. Berätta gärna när du fått en idé om vart du ska ha din =)

    SvaraRadera
  2. Jaså :) ja det ska ja göra, du får berätta om du hinner före :)

    SvaraRadera