Mina Sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Bullbak

Imorse bakade jag och min kusin Ella bullar med vanilj i, såå gott! Det tyckte även Ella, hon åt fyra stycken.

De bullarna som blev kvar frystes ner för att tinas upp igen den 16 Januari, då Simon fyller 22 år.


I söndags kom Ella för att sova över en natt hos mig. Men igår ville hon inte åka hem utan stanna en natt till. Självklart fick hon det. Hon sov en natt på Kilavägen och en natt på Kungsgatan. Det som var roligast på Kungsgatan var såklart Zimba. Siri, Doris och Bamse fick också leka en hel del hemma på Kilavägen. Ella älskar katter, nästan lika mycket som mina vaniljbullar ;)

3 kommentarer:

  1. Vilka goa bullar....och så mysigt Ella har det med Zimba!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bullar, det ser man ju att de är goda! Zimba har det skönt i Ellas knä!

    SvaraRadera
  3. Jättegoa å fina bullar!! Katterna gillar verkligen Ella också ;)

    SvaraRadera