Mina Sidvisningar

lördag 16 oktober 2010

Ektorp & Garn


Denna lördagen började med att hela släkten träffades på Manne foto för att ta kort, 14 stycken var det som skulle fotograferas. Efter det åkte vi en snabbis till Karlstad, enbart för att äntligen köpa den Vita ! Blev en 3-sits, en fotpall och en fåtölj. Även ett nytt bord och en ny matta.

Igår köpte jag nytt garn, tre neutrala färger som ska bli en härlig sjal. Vet inte riktigt hur ja ska sätta ihop rutorna än, men det kommer jag nog fram till innan alla är virkade.  

Nu ska jag mysa ner mig i den nya soffan och virka på min sjal!

2 kommentarer:

  1. Det blev supersnyggt!!

    SvaraRadera
  2. va fint det blev! skulle oxå vilja ha en sån med schäslong nu..men man e ju en fattig student.
    angående rutorna så kan du ju alltid prova tejp..eller varför inte superlim?

    SvaraRadera