Mina Sidvisningar

lördag 7 juli 2012

Helg i Harnäs

Igår fick jag hem mina bloggböcker som jag beställde förra veckan. En bok för år 2010 och en för år 2011. Alla inlägg och alla bilder är med. Kul att ta fram och kolla i, kul att spara och ha kvar. Det blir ju lite som en dagbok med allt man gör.

Jag är ledig i helgen och därför passar vi på att bo i stugan, dock inget vidare väder. Igår regnade det hela eftermiddagen och kvällen. Mormor, morfar, mamma och Peter var här och grillade, hamburgare blev det. . . Gott. 

Idag är det i alla fall uppehåll. Marcus och Simon kämpar med att ta ner all vass, hos oss och våra nya trevliga grannar Alexander och Emelie :) Välkomna till Harnäs, säger vi.


Zimba är också med och han trivs jätte bra. Första dagen/natten brukar han vara ute och vi ser inte speciellt mycket av honom. Men på morgonen står han utanför våran dörr och jamar och vill in, sen är han med oss hela tiden, gosegrisen. 

Ikväll blir det grillning igen. . . men nu först ska ja sätta mig och virka på en sak som ni får se imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar