Mina Sidvisningar

söndag 4 december 2011

Ålandskryssning

Igår vid tio tiden gick bussen mot Stockholm och Cinderella-färjan. Jag, Simon, Marcus och två kompisar till honom Fredrik och Johan och även Johans arbetskamrat Christoffer var med.

Det har varit jätte kul. Vi gick på färjan vid fyra tiden och strax därefter var det dags för julbord, massa gott fanns det, och fri dryck satt inte heller fel. Killarna valde öl och jag vitt vin, såklart! Vi fortsatte kalaset nere i en av de fina hytterna innan vi gick vidare till baren, dansgolvet och partypistolerna ;-) Kul kväll blev det, mycket skratt, så ska det va!

I morse vaknade jag av att det gungade, det var inte lite heller. Va uppe vid frukostbuffen klockan nio, men det blev inte mycket frukost för min del, åksjuk som jag är och goda drycker kvällen innan gjorde att jag snart kröp ner under täcket igen. Sov någon timme innan vi gjorde oss ordning för hemresa. Handlade med mig en likör 43, amaretto, en parfym och lite godis.

Nu sitter vi i bussen på väg mot Säffle. Blir stopp innan Örebro, för lite mat. Ska bli gött! Är förhopningsvis hemma runt 20.00, känns skönt!

Ha en fin söndagkväll! <3

1 kommentar:

  1. Roligt höra att ni haft en bra resa även om det gungade.

    SvaraRadera