Mina Sidvisningar

onsdag 23 november 2011

Vårt Harnäs !

På 60-talet köpte min Farfars Mor och Far en stuga på Harnäs vid Harefjorden. Efter några år tog min Farmor och Farfar över stället. Sedan några år rillbaka skrev Farmor och Farfar över stugan på mig, min storebror Marcus och vår faster Ewa. Och Idag tog jag och Marcus över hela stugan. Vilken känsla ! :) 

 Vi tillbringade stor del av Sommrarna på Harnäs när jag var liten. När jag var fem år gammal lärde jag mig simma där, alldeles av mig själv ! ;)


Det är tre stugor. Två sovstugor, så vi får en varsin. Perfekt. Och en stuga med kök och tv-rum, det är den som syns på bilden. Har tyvärr inga bra bilder på stugan, men det kommer. Till våren kommer jag nog att dela med mig av pyssel även härifrån.

Här ser ni Marcus på en vattenskida. Vattenskidåkning är en vanlig sysselsättning i Harnäs.

Vill även tillägga att vi har kvällssol, och då kan det vara så här fint!

Nu längtar jag till Sommaren 2012
och hoppas på en riktigt fin sommar!!  

3 kommentarer: