Mina Sidvisningar

onsdag 19 oktober 2011

Prison Break

Det går oförväntat bra med stickningen måste jag erkänna. Var hos mormor igår som fick hjälpa mig lite med hälen, jag har inte lärt mig läsa mönster än. Men nu är jag snart framme vid tårna och en socka snart klar alltså. Kul! 

Jag och Simon började kolla på Prison Break förra veckan. Serien har gått på tv.n så det är säkert fler av er som sett den. Jag hade inte sett ett enda avsnitt innan. Men nu går det undan. Vi går upp strax efter sju varje morgon och kollar på två avsnitt innan Simon öppnar, klockan nio. Varje kväll blir det också några avsnitt.
  
Har du inte sett det så kan jag starkt rekommendera det!
 
Dessa två bröderna är huvudpersoner i serien.

2 kommentarer:

  1. Ja här går det undan vill ja lova! :)

    SvaraRadera
  2. Ni är ju inte kloka! Ställer klockan ;)
    Men det är en bra serie...och huvudkaraktärerna gör det ju inte ont att lägga ögonen på ;)

    SvaraRadera