Mina Sidvisningar

onsdag 21 september 2011

Dagens bakverk

 Imorse fick ja för mig att jag skulle baka bullar.. jag tog fram en gryta, smälte margarin och insåg ganska snart att det inte fanns någon jäst i kylskåpet... trots att det inte är många meter över till Netto så kändes det väldigt jobbigt att gå och handla.. jag tänkte om och det blev äpple och kanel-muffins istället.. 
 Men det var också helt okej, tyckte provsmakarna! :)


Jag gjorde även ett försök att göra blåbärsrutor,och det blev riktigt bra. Simons kompis Kim var här för att jag skulle klippa honom och han åt tre stycken på bara några minuter. Det va ett bra betyg tycker jag ;) 
  
Det blev även en tur till erikshjälpen och där köpte ja en ugnsfast form med lock till. Kan va bra att ha tänkte ja, så den fick följa med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar